Hål i plånboken..

Jag har ett hål i min plånbok, och hon heter Laida.
Det finns inget i mitt liv som kostar så mycket som hon gör. Helt sjukt va man får pröjsa för att ha den glädjen i sitt liv. Och när räkningen för försäkringen poppar ner i brevlådan och ska betalas förutom allt annat, 4.568,00 kronor per halvår kostar min hästförsäkring, ja då är det inte långt ifrån att man börjar fundera på att sälja hästen.
Jag hade tagit en bild på min fina räkning, tänkte lägga in den här, men eftersom att bloggen går på sparlåga idag som det verkar så funkade inte det. Vi får helt enkelt tänka oss räkningen i huvudet..
Mmmm 4.568,00 kronor borta! Bara sådär!

Men så åker man upp till stallet, får sig en puss och blir kliad på axeln och blir påmind om varför hästen finns där i ens liv och så blir allt värt det igen! :)
Vackraste hästen
Är hon inte alldeles underbart vacker?
Puss puss

Kommentarer
Postat av: johannak

Gud vad fin hon är! :) Kram!

Postat av: Johanna

Men dte va ju ingen jättestor försäkring ändå... Men klart att det känns i plånboken när man är student..

2007-04-14 @ 09:01:10
URL: http://johanna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback