Snurrigt!

Hejsan hoppsan!
Jag vill börja med att tacka Catarina så jättemycket för en supertrevlig kväll i lördags!
Jättesynd att inte ni andra brudar kunde hänga på, visst det kommer ju fler gånger, men ni var saknade såklart! :)
Det blev en riktigt avslappnad och härlig kväll, jag lyckades hålla både smink och hår intakt hela kvällen, MYCKET stolt! ;) Haha
Fast det höll på att sluta illa när en tjej som haft nåt ihop med Roger var påväg att flyga på mig för att hon sett oss ihop för 2 månader sen! Hon verkar ju inte ha alla hästar hemma direkt... Slog in nävarna hårt i toadörren och skrek en massa saker.. Ojojoj, scary brud!
Roger sen... han får ju inte hålla på och titta sådär på mig om jag ska kunna glömma honom ordentligt! Varför stod han och tittade på mig och log mot mig på det där sättet om han nu är "nöjd på mig"? Jag är så förvirrad!
Såhär såg jag ut, förövrigt... Jag hade satsat på en oskyldig look, tyckte det funkade rättså bra faktisk, har nog aldrig sett så oskyldig ut i mitt vuxna liv! :)

 

Jag hade ju lovat att ta massor med bilder därute, men det blidde inte riktigt så många bilder, för kameran dog efter första bilden. men visst var det söta tjejer jag fick med på den endaste bilden? ;) Det tyckte jag iaf.
Sockersöta Catarina där i mitten också. :)

 

Jag fick mail från älskade Erik som är i Skottland numera och jobbar och spelar Rugby, fick tag i den här bilden på honom och blev ju som förälskad på nytt. Eller det kanske är så att den kärleken aldrig dog, han var ju första sanna kärleken och allt. Saknar honom gör jag.. Ah det var härligt att höra från honom iaf!



Just nu är jag förbaskat förbannad på mig själv! För jag har lyckats blanda ihop helgerna och bokat upp mig i stallet HELA lördagen, då jag hade tänkt åka till stugan med mamma och brorsan! Jag är en sann klantskalle ibland!
Får se om det går att lösa på nåt sätt...

Morr....

Kommentarer
Postat av: Sara

hej tjejen! Du, jag, johanna och Cat får verkligen ta och hitta på något framöver!! Hoppas det kommer fler tillfällen:) Kram

2007-04-02 @ 23:29:17
Postat av: Catarina

Tack själv Nina! Det var verkligen en jättetrevlig kväll!:)Bra att du tog dig hem ordentligt sedan också (var lite orolig för att du skulle knalla iväg mitt i natten, långt bort till skogen.!!;) Tur att man har mobiler ibland.
Vi får verkligen ta och hitta på något snart allihopa! Snacka lite skit..:)
Kramar i massor!

2007-04-03 @ 09:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback