Idag var en mycket bra dag

Mmm idag var det en otroligt bra dag! Helt underbar faktiskt. Från början till slut tror jag.
Men slutet på dagen var nog ändå bäst. :)
Det var längesen jag kände mig trygg, så härligt, jag törs säga att
jag har saknat honom
.

Sen skadar det ju inte att bli pussad på så GALET mycket heller. Biten av "greve dracula" blev jag också minsann, mycket kittlande. *lol*
Mer än så säger jag inte. Men oooh så mysigt!

Jaaaa, idag var en helt underbar dag!!!


PUSS! *fniss*

Hissa o Dissa

Jag har två vänner som brukar hjälpa mig att förstå vad jag gillar och vad jag ogillar.. Dom heter Hissa och Dissa.
Haha, yep I've lost it! ;) *fniss*
Anyhow...

Dagens Hissa och Dissa är närmast självklara.

3 HISSA:

1. Min älskade underbara fantastiska kärleksfulla och förstående pappa Rolf som fyller 56 år idag, stort GRATTIS till honom! <3 Som exempel på hur underbar han är, så kan jag ju berätta att som studentpresent så bjöd han med mig på en resa till ROM, bara han och jag, bara för min skull. Ja, han är helt fantastisk!

2. Det vackra vädret som tillåter solen att skina på honom på hans speciella dag, och det finns ingen som dyrkar solen så som min far. ;)

3. Mina glasögon som tillåter mig att se denna vackra dag så himlarns klart!



3 DISSA:

1.
Min hosta som inte låter mig vara ifred

2. Att jag fortfarande inte har tagit mig i kragen och mockat ut Laidas hage... *jobbigt*

3. Att mina lediga dagar innan skolan börjar besudlas av tentaplugg...

För övrigt så fullkomligt älskar jag radiopratarn Mike på ONE fm, hans ljuvliga stämma får mig att minnas alla härliga långflygningar över kontinenternas gränser, för på den radiostationen jag brukar lyssna på då så är det nån som har exakt samma sätt att tala. I'm loving it!

Partyminnen

Många fester har det blivit över åren så jag har kommit över en hel drös med bilder. Här är ett urval av partypics/jobbilder här, gamla som nya... så var så god och njut ;) (Har försökt att lägga dom i ordning)



Till min stora förtvivlan såg jag att många av mina favoritbilder från förr har försvunnit i datorkraschen förra året, så om någon har partybilder som jag kanske är med på eller nånting så säg till, jag vill jättegärna se dom igen :)

Jag hittade dessutom en massa bilder från när jag precis hade färgat håret brunt innan jag skulle till USA, lite chokladbrunt var det.

Ok, här är dom...

Jahapp, här har ni dom... eller ett av dom iaf :)
Mina nya glajjor! Det här är dom från Timberland, sen köpte jag ett par från Gucci och ett från Replay också.
Jag blev tvungen att leka lite och ta knasiga bilder för att vänja mig med dom. Så ja, haha, ta dessa bilder med en nypa salt aiiight?

*fniss*

Tack föresten! För en helt underbar tjejkväll häromkvällen, men jag sa ju att jag inte fastnar på bild! ;-)

ps. jag lovar att bättra mig på att skriva här..