Å kära värld

Party party party... ja jissanes
Igår var jag på trav för första gången i mitt liv. Det var ju underhållande..
Massor med äldre män som blev helt tokiga i oss unga flicksnärtor i det där havet av äldre människor.. *hjälp*
Tyvärr lyckades en av dessa äldre män som skulle "hjälpa" oss att satsa på dom vinnande hästarna, lura oss att satsa på tre hästar som inte ens var här i östersund, vi satsade i loppet som gick i örebro! Hahaha så tokigt det kan bli... Men kul hade vi...

Vi träffade på en väldigt drinkglad och framförallt bjudglad människa som hette Peter och var från Norge, han var himla rolig, bjöd hela laget runt hela tiden! Och jag fick aldrig bjuda igen den rackarn.. Ja hehe, tokigt blev det som sagt. Men sen träffade jag ju victor igen :) Han kom och räddade mig från en fyllegubbe på stortorget, väldigt romantiskt! ;) Hehe
FIN som få..

Här är iaf en bild på mig och storbjudarn Peter! ..
image141

Pussilago!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback