Återträff!


Jag ska börja med att säga att jag tycker det är himla skoj när jag får veta vilka som läser min blogg, mycket trevligt att mina skriverier uppskattas. :)

Nu till skvallret och bilderna..

Igår bestämde jag, Elin L, Gro och Malin att vi skulle ses igen nu när alla var i stan. Vi gick i samma klass på gymnasiet och dessa tjejer var de jag umgicks mest med då.
Gro som har flyttat till Irland och jobbar i ett galoppstall (jag.. avundsjuk? inte då! *GRÖN*) kom hem på besök och hade med sig sin kille, och det var ju himla kul för henne ser man ju inte så ofta längre tyvärr. Elin har flyttat till Umeå där hon pluggar till syrra, så henne träffar jag också alldeles för sällan! Och Malin bor här i lilla ösd, men av någon anledning har vi lyckats springa om varandra i 3 år nu så vi träffas nästan aldrig heller!
Det var med andra ord på tiden att vi bokade in en date! ;) Elins fästman var med också, Perra heter han.

Oj så härligt det var att umgås med dem igen, och tänk att det kändes precis som igår som vi gick NS ihop, det var som att det inte hade gått en dag sen sist vi sågs och vi flamsade på precis som vanligt. DÅ vet man att det är en riktig vän, nån som står en väldigt nära.

Tyvärr ville inte Gro följa med ut på krogen så hon och karln hennes gick hem lite tidigare, men vi andra bruds stack iväg på Larrys, (ja nu fick Perra ingå i benämningen bruds, men han är inte nån brud, det vill jag påpeka) 
Ojojoj så skoj vi hade, men ojojoj så varmt det var därinne!!! HUR sjutton hade dom tänkt sig att vi stackars tjejer skulle kunna hålla smink och hår snyggt i den där hettan och luftfuktigheten? Jag förstår det inte, men det är väl killar som styr det där stället så det var kanske inte så konstigt att det inte funkar så bra med luftfreshheten..
Träffade iaf massor med härliga människor, bl.a Tobias, och det är ju alltid trevligt att träffa på honom ute i vimlet, go och gla'.

Rejält med skoj blev det iaf och himla härligt att träffa tjejerna igen, ah å perra förstås! :)
Vill ni se lite bilder kanske? Jo jag kunde ju tänka mig det. Tyvärr blev det klent med kvantiteten på bilderna, men kvalitén är desto bättre! ;) Hihi

image86
Jag, Malin <3 och Elin <3 hemma hos Malin innan utgång.

image87
Nu hade Perra sagt: Och så tar vi en fjortisbild! Be fourteeeen! (Jag tog det på på största allvar såklart!)

image88
Malin och hennes underbara hund Kenzo!

Love those chicks!


Här är några få (2 st) men härliga bilder från sista utekvällen med gänget i klassen, det blev ju inte så många där heller tyvärr men.. ah, vad ska jag säga, det blir som inte alltid av att kameran ligger framme, men några av stjärnorna fastnade ju iaf. :D
image89
Sundsvalls-Johan, Skåne-Rasmus och Gbg-Danne

image90
Här hade Robin hittat tillbaka till bordet också, och träffar man på Robin så dröjer det max 1 min innan ni får höra om världens bästa stad (Enligt han dårå), nämligen Uppsala (återigen.. hans åsikt). Kommer sakna dessa killar nu i sommar, så himla goa!

Det var nog allt från mig för denna lilla gång, men imorgon tänkte jag slänga upp lite bilder från dagens äventyr.
Här är en bild på naturens egna påhitt, ja och så ett flygplan då.
Jag tyckte bara det var lite fränt.. Det ser nästan målat ut. (Ser ni?)
image91

Tjipp tjillevipp!

Kommentarer
Postat av: tobias

Mycket trevligt och träffa dig med Nina. Go och glad stämmer även in på dig..

2007-06-12 @ 10:33:42
Postat av: Elin

Tack för en tokrolig kväll Nina! Det gör vi om snart :)

2007-06-13 @ 12:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback