Christians första Kommunion

Ja nu ska lillbrorsan bli katolik, så i söndags hade han sin första kommunion (liknande konfirmation fast när dom är runt 12 år). Så en del av Lindahl klanen samlades i Hornsbergskyrkan för att beskåda "festen" som Fader George kallade det. Först och främst märkte vi ganska snart att fader George hade glömt stänga av micken när han var ute i prästkammaren eller vad det heter. SÅ vi satt där i kyrkan och lyssnade på hans harklingar och småprat och annat. Hihi tänk så pinsamt det hade kunnat blitt om han sagt nåt om någon i kyrkan, eller.. GÅTT PÅ TOA! :S *haha* ..illa..

     
En del av Lindahl klanen här till vänster.

Sedan åkte vi på Jamtli och gosade med djuren i våra finkläder, tokmysigt var det.

     

Sen var det buffé på Hov's.
 (Jag har jordens gulligaste kusinbarn! Oscar heter 3 årige killen och Fanny heter 1 åriga tjejen)
Och alla barnen är störtförtjusta i min lillebror "idolen" Christian. :)
     
Det blev mycket bus och springtävlingar och annat för boysen. Medan Fanny var nöjd och glad i solens värme.
Sååå söta så, älskade små busungar till släktingar!

     
Älskade syster!

Eftersom att det var min kamera så fastnade jag inte på en endaste bild.. Men det är smällar man får ta ;)
En härlig dag som avslutades med en mycket härlig fest hemma ute i trädgården var det!
åååh, jag älskar verkligen min släkt, så mysiga är dom hela bunten!

Nu ska jag sova och hoppas på att mamma tar sig hit imorgon med bilen så vi kan åka med hästen på kliniken.

Pussili!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback