Midsommarafton

Så mysigt så mysigt!

Jag blev inbjuden till min moster på midsommarlunch, min egna familj är ju bortrest så jag satt helt ensam tills att hon ringde och frågade om jag inte ville vara med dom istället. :) Så sött!
Det blev iaf himla trevligt, två kusiner med flickvän/familj var med också.
Det är ju alltid bra att ha en ursäkt att få träffa dem också ;)

*Dagens Träningstips! Släpp din häst på sommarbete några km ifrån så det är för nära för att ta bilen men inte för långt för att gå, då får du minst 5 km promenad tur och retur till hagen. Sen ska man ju titta till hästen både morgon och kväll så det blir 1 mil promenad om dagen, bara sådär! :P
Och har du ingen egen häst kan du alltid gå och titta på min skönhet och hennes kompis Wilma, dom är så fina där dom går i sin superstora hage borta på lövsta. :) Ta med nån morot eller annan muta så blir du garanterat omtyckt med en gång. :)

Jag ska lägga upp lite härliga bilder från hagen här så snart jag kommer ihåg att ta med mig kameran när jag går dit.

GLAD MIDSOMMAR! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Nina! Funkar strax efter kl 18 bra för dig imorgon? Vore trevligt! Kram Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback