Snurrigt värre..

Ja nu vill jag börja med att stoltsera med att jag nu har fått blivit medlem i Tjaboo, det var ju himla skoj, Tjaboo.webblogg.se alltså.
Så gå in och kika lite där vettja ni som inte redan gjort det. :)

Helgen var rolig, det blev lite mycket för fröken Nina, men det gjorde inget.
Vi började med en supertrevlig grillfest ute på gräsmattan på södra gröngatan där Axel och Danne bor.
Mycket trevligt!
Det tyckte tydligen getingarna också för dom var överallt! Dom satt i håret och på armarna och i maten, ja överallt!! Panik!

Sen gick vi iaf vidare till Oscars där det var bartömning samt prisutdelning från volleyboll- och fotbollsturnéringen från dagen innan. Då fick ju då min kära klass pris för vi vann ju volleybollen! :P Vi är bäst!

Sen drog vi vidare till Marité där det var gott om glada människor, och massor med gamla vänner! Det var ju hur kul som helst! Jag träffade Per, Jojje, Sebbe, Hampus, Agnes, Mattias, Oliver, å många fler, HUR KUL SOM HELST! Ja och så Eva och Lena såklart, men vi gick ju dit tillsammans så det var ju inte så konstigt. Och så träffade jag några nya "stjärnor" också, blev bjuden på alldeles för mycket dricka från höger och vänster och plötsligt blev allt ett enda blurr! ;)

Igår var jag också ut, men då blev det lite lugnare, och tur var nog det.
Det började med att jag och Catarina träffades på News och pratade lite och hade det trevligt.
Alltid lika kul att träffa dig tjejen! :)

Sedan blev tyvärr Catarina lite hemsjuk ;) hihi så jag fick slå mig ihop med Axel och gänget istället och vi gick på Marité allihop. Där var det ju maskerad och många hade tagit detta på största allvar! Folk såg ju inte riktigt kloka ut! Haha, men skoj var det ju. Jag och Jimmy med flera dansade hela natten lång! Det kunde knappt ha blivit mycket bättre! Dessutom träffade jag ju Victor! Fina, långa (runt 1,90 :D), mysiga Victor! Mmmmys!!!
image53
Denna bild är lite vilseledande, fotografen lutade kameran så det ser ut som att vi är nästan lika långa, men så är det ju inte, han är runt 15 cm längre.. (yes längden har betydelse! ;) )bilden togs iaf på seven för nån månad sen.

Sen tog jag cykeln hem och ställde mig och diskade innan jag gick och la mig.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback