So in love!

Förlåt för att jag är så galet dålig på att uppdatera här, jag MÅSTE skärpa mig. Jag tror att det beror på att jag senaste tiden har haft storpanik över en massa saker så det har blivit lite rörigt i huvudet så jag har inte vetat vad jag ska skriva här. Men en sak vet jag iaf, t.o.m. när vi bråkar liiite så vet jag en sak, och det är att jag är så galet kär och så otroligt lycklig med min Björn. Jag saknar honom som en tok när han inte är här, och nu tror jag att vi har slagit personligt rekord i att inte ses för nu har han varit i sthlm i 8 dagar och så länge har vi inte varit ifrån varandra förut. Men nu väntar mysiga dagar ihop, för det är vår månadsdag nu snart igen, nämligen på torsdag, det ska bli så himla mysigt! :)
Då ska vi börja med att vakna upp brevid varandra vilket i sig är det mest underbara jag kan tänka mig, och sen ska jag dessvärre skriva tenta och göra jättedåligt ifrån mig för jag kan inte det där alls, jag missade alldeles för mycket. Men men, jag får försöka acceptera att det är så och lägga krutet på nästa kurs och omtentan som kommer i maj. Sedan ska jag till frisören och fixa fina frillan så jag är riktigt tjusig inför kvällen. För då ska nämligen vi äta romantisk middag ihop och sedan gå på bio och sen "avsluta" kvällen med att gå ut en sväng och visa alla hur man ser ut när man är riktigt lycklig med sin älskling. hihi.. ja jag vet, nu skryter jag igen, men det var så längesen som jag var lycklig så nu riktigt njuter jag. ;) Jag ska försöka få lite bilder på vår romantiska dag att dela med mig av här på bloggen tänkte jag.. fast, inget FÖR privat naturligtvis! ;)

Den här låten föll jag pladdask för alldeles nyss, för det hon sjunger känns mitt i prick med mina känslor för Björn. Lyssna och njut. :)

"Baby Love" - Nicole Scherzinger

Ajaj

förlust.... Mycket synd.
Behöver man lite uppmuntran och hopp så kan man titta på youtube där man kan hitta klipp med alla möjliga underbarn bland andra den här 6 åriga tjejen som jag såg på tv idag.
Hon är helt otrolig! Emily Bear

Sista matchen för säsongen

Ikväll är det dags för jämtlandbaskets herrlags sista match för denna gungande säsong som man beskriva som en nyckfull berg- och dalbana, där de har slagit de riktigt stora lagen, men förlorat mot bottenlagen, det har handlat om en gnista som kanske inte alltid funnits där och att coacherna inte vågat spela hela laget och därför förlorat intensiteten.
Helst hade jag varit med på plats på läktaren och givit dem mitt stöd, på mitt allra mest cheerleader-aktiga sätt. (Jag hade nog t.o.m. kunnat viftat med mina gamla poms och gått ner i spagat och sjungit dem en peppande ramsa). För den här matchen vill jag verkligen att de ska få vinna. Det har ju ingen betydelse för slutspelschanser, det är redan kört på så sätt. Men för deras självförtroenden och stolthet så önskar jag dem verkligen en riktigt bra match, så att dom kan få gå ur den här åkturen med en känsla av att det är roligt med basket och att de visst KAN.

Hehe jao, mina vänner, det är roligt att leka skribent. Lycka till mitt älskade jämtland, JAG vet att ni kan.

Jisses va jag saknar honom!

Jag ogillar starkt när han är på bortamatch, varför måste det vara såna?
Kan det inte räcka med att dom spelar här hemma? ;) Det tycker jag iaf.. hehe
Världens mysigaste uppvaknande hade jag iaf, för jag vaknade upp i hans trygga famn.

Ja o nåt vettigare hade jag inte att skriva om just nu.
Tjipp

Vår låt <3

"You and me together, through the days and nights.."

"No One"  - Alicia Keys

Det slår volter i magen..

..när jag tänker på honom! Vilket jag idag har gjort varje sekund sen han åkte härifrån imorse.
Och när han numera kallar mig för älskling så känns det som att hjärtat ska hoppa ut ur sin lilla håla därinne. Jag är så lycklig så lycklig!!! Jag har gjort det som jag trodde var omöjligt, jag hittade en BRA kille som är otroligt snäll och omtänksam, som är seriös och trygg och som verkligen bryr sig om "oss".

Min älskling <3
image400
Foto: Robert Henriksson

Två kallelser jag helst vill slippa...

Den här veckan har jag blivit kallad till sjukhuset av två anledningar. Det första är att sen jag var på sjukan när jag var så klen nu senast så hade dom hittat nåt tokigt i ett av blodproven och nu vill dom göra om provet för att se om det har blivit nåt fel eller om jag nu har nåt tokigt i blodet... :S

Det andra är att jag ju var och lämnade cellprov för 3 månader sen och det då inte var ok. SÅ nu måste jag tillbaka och lämna nytt cellprov så dom kan se om jag har cancer eller inte.. inte så roligt. Jag vill inte ha cancer... verkligen inte.
Jag är också rädd för att dom måste ta bort drabbade bitar av livmodern och på så sätt påverka mina chanser att få barn i framtiden... Det vore en tragedi för mig för jag längtar redan nu tills tiden är inne för mig att få en liten knodd.
Ja jag ska inte ta ut nåt i förskott, men jag håller tummarna för att det inte ska vara nåt.

Men allt är inte dåligt nu, inatt fick jag höra honom säga dom där underbara orden som jag själv har kännt sista tiden men inte vågat säga. Vilken himla tur att han var modig nog att säga det först. :) Och plötsligt känns hela världen mycket lättare att ha att göra med, för nu vet jag att jag inte är ensam. Och jag är så himla glad att det är just Han som jag får möta varje dag med.
3 underbara månader har gått sen vi träffades och jag har nog aldrig varit lyckligare.

image399
Nu ska alla få veta det -- Jag älskar dig Björn, det finns ingen som du <3

JONAY - album finns ute nu!

Jag vill bara passa på att nämna min fina vän Jonay som precis har fått klart sitt album med låtar som "Watcha Wanna Do" Och "It's Over", jag vill tipsa er om att go and check it out!
Ni kommer ångra er om ni inte gör det!
image398
WWW.JONAY.COM