Ännu ett knasigt "samtal"

Ok, den här gången har jag inte svarat alls på alla mailen denna person har skickat för att dom har klassats (av mig alltså) som olämpliga. Alla som börjar med en lång presentation av sig själva samt följer upp med: Vill du bli min fru? eller liknande frågor går direkt bort, för dom kan ju inte vara helt klara i huvudet.
Nu är det iaf "Mike" som skrivit till mig på myspace.com som nu idag skickade det här lilla mailet till mig efter att ha noterat att jag ändrat min status till "in a relationship":

"it's so unfair Nina..you were single last week, but now you are in a relationship??? Please Nina...I know you like horses..I will buy a ranch in Washington, and we raise horses together...I am a nice guy...please think about it..have you been to the states before??? I live close to Seattle..did you see the movie 'sleepless in Seattle'?"

Jag har alltså aldrig svarat på hans tidigare mail... heller...
Världen är full av konstigheter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback