Basket basket basket

Jag har gått och blivit en ännu värre basketfantast än vad jag varit förut. Jag har börjat planera mitt liv runt jämtlands hemmamatcher, samt uppsalas web-tv sändningar, kan det vara hälsosamt? O lyssna här; det är INTE bara för att det är ett gäng välpumpade (och nu snackar jag om musklerna på armar, rygg och ben, inget annat era snuskhumrar) killar i shorts och linne, nej det är för att jag faktiskt njuter av att se själva spelet!!! Jo det är sant!!! Vad ska det bli av mig egentligen???

Och till er alla damer därute, hamnar ni på efterfest med killarna och denna låt spelas, ja då vet ni vad som väntar.. haha. Dessa killar i denna video påminner fruktansvärt mycket om Steff och Marko. No further comments needed..

"Stuck on You" - Lionel Richie

Ikväll är det match nere i uppsala... vilka spelar dom mot? jo -- jämtland såklart! :P
Nu är det svårt att veta vilka man ska heja på... pause.. NOOT! Jämtland såklart.
Fast... får man heja på bara en person i motståndarlaget också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback