Några rader

Vad jag har lärt mig den här helgen:
  • Det är halvt omöjligt att skriva på rapporten eller utföra annat pluggeri när Björn sitter brevid och knakar och skakar och kittlas sådär en gång i minuten.
  • Jag tycker om potatisgratäng.
  • en ask full med chokladpraliner är fasligt svår att låta bli.
  • Det är för kallt för att gå hem mitt i natten i jeans och en tunn jacka.. det är bara FÖR kallt!
  • Det är otroligt vackert när det är såhär kallt.
  • Marcos åk blev inte så väldigt bra tyvärr, men Scott kom 3a i störtloppet i Italien i helgen, chocking news!
  • Efter att ha jobbat i stallet från 7-16 och haft hand om 40 hästar på 2 pers så är man pigg som en lärka!! ... PAUSE... NOOOOT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback