Saker jag gjort senaste dagarna..

  • slarvat bort nya pinkoderna till internettjänsten på nordea.
  • letat frenetiskt efter pinkoderna så jag kan betala räkningarna.
  • gett upp letandet och funderat på att gå till Nordea och faktiskt betala på det gamla hederliga sättet.
  • Skaffat mig en osund fascination för filmen 300.
  • Skaffat mig en ännu mer osund fascination för spelaren med nr 17 på ryggen i Maroccos fotbollslag. Vem är han och varför spelar han inte i Sverige? Och behöver han låna en familj att fira jul med???
Här till höger på bild
image342


Tack o lov för att jag hittade en bild där hans namn syntes, saker jag nu googlat fram:
Marouane Chamakh, född 10 januari 1984 i Tonneins, Frankrike. Spelar nu framgångsrikt i Bordeaux som forward.

Bordeaux nästa!!!

*haha*

Grad av ironi medan jag skrev detta: Mycket hög

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback