Skönt

Ruggigt skönt är det när man är klar med ett stort arbete, igår blev min grupp och jag i princip helt klara med vår stora gruppuppgift så vi får vara lediga över jul, otroligt skönt. Men tyvärr är jag inte klar med den individuella uppgiften än, så jag ska sitta här nu och skriva på den i några timmar tänkte jag. Vill ha den klar innan helgen helst. SÅ nu blir det inget mer flams och trams och annat bus, nej nej.. tills att den här rapporten är klar är jag en duktig och seriös tös. Det är dumt bara att jag inte tänkte på att man behöver bra med energi för att orka plugga. Och där gjorde jag ju en hel rad med missar i uppladdning för idag. Visst, jag sov en hel del timmar. men ja... jag ska inte gå in på detaljerna, det kan ju vara barn som läser det här... eller min mamma.

Jag har dåligt samvete.. jag har inte julpyntat än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback