Vet ni vad...

Jag tror att jag håller på och dör av glädje! Det är MYCKET som går bra nu.
Jag är nästan klar med alla skoljobb, jag har hittat mig en bra kille, jag börjar bli mer nöjd med vem jag är och allt sånt, jag ska förmodligen till Åre och fira Nyår.. och BÄST av ALLT: Jag får hämta hem min nya katt den 2 januari om allt går som det ska. :) Jag är överlycklig! Jag har verkligen saknat att ha katt! Och nu ska jag alltså rädda en liten kattunge som inte har nånstans att ta vägen och om ingen tar hand om den så måste dom avliva den. Och DET kan jag ju inte tillåta. Så nu kommer den alltså att bli min! Vet inte så mycket om den än, det är min styvsyster som har ordnat det hela för att hon inte kunde låta bli att engagera sig i den stackars lilla pusen. Jag tror att det är en honkatt, men jag har inte fått veta än vilken av dom två ungarna som är min än. Marit skulle försöka få reda på det idag.

Hörrni, förslag på vad katten kan heta?
Släng in en kommentar och hjälp till att döpa min nya kompis!

Här är några bilder på mamman och hennes två små sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Per

Katten ska heta Kebabmiraklet.

2007-12-28 @ 16:30:35
Postat av: johannak

Nåva :)

Postat av: Eva

Vilka söta gosbollar! Jag har hört, fast det kanske är helt osant, att 99% av alla röd/vita katter är hanar, men av sköldpaddsfärgade är 100% honor. Men jag vet inte om dom där är röda. Jag har inga namnförslag än, kan bara komma på namn jag döpt andra katter till, som Wilma och Figaro.

2007-12-29 @ 01:05:44
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Emma

Katitzi. :-) Skönt att allt går din väg just nu. Så måste man få ha det ibland.

2007-12-31 @ 14:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback