Tentafest!

Jess! Första tentan avklarad, SÅ SKÖNT!
Nu vet jag ju inte än hur det gick, men det kändes som att det gick bra.
Jag skrev på alla frågor och tyckte att jag fick med ett ungefärligt svar iaf även på dom jag inte var heeeelt hundra på vad jag skulle skriva. Men det mesta tyckte jag att jag kunde svara bra på, nu gäller det bara att hoppas på att läraren håller med mig. ;) Hoppas hoppas att jag får godkänt!

What else..
JO! Stackars Marco åkte ju ur idag på störtloppet i Garmish (stavas stället så? tror det)
Inte bra, har inte pratat med honom än så jag vet inte hur det gick, hörde bara att han åkt ur. :(
Stackarn, måste kolla hur det är med honom.

Nu är det tentafest!!!  party hard!

Skulle vinka och säga hejdå eller så, men jag har nästan kramp i armarna efter simningen idag så det får räcka med ett hejdå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback