Börjar bli gammal...

Och synen och hörseln verkar vara bland det första som går åt.
Eller kanske förståndet?
Jag vet inte hur många gånger jag har missat folk pga att jag inte vågat kisa för att se deras ansiktsdrag.. Och hur många gånger har jag inte behövt säga: VA!? sista tiden...
Och inte gör jag de mest kloka beslut heller numera, eller ja, det har jag väl kanske inte gjort mig känd för att göra nånsin iofs...

Men nog börjar jag märka av åldern minsann, på både det ena viset och det andra..
Fira födelsedagen vill man ju ändån!
Mamma, brorsan och djuren var här och firade med mig.

Älskade hundar..


Tårta och annat gott..


Sen vet jag sjutton vad det var som hände, men jag kunde inte sluta skratta, och ni som känner mig vet ju att när jag skrattar sådär så kan jag inte rå för det, utan jag skrattar så tårarna sprutar! *inte alltid en vacker syn* ...så jag tog och slängde in bilden på blommorna och tårtan istället för de där galenskaperna..

Tack igen för alla gratulationer!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh vad trevligt du verkade ha det! Och de så ut att va en riktigt god tårta!! Kram Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback