Mer träning kanske?

Jag satt här och funderade lite på varför jag har träningsmallen som design på min sida... jag skriver ju knappt om min träning, och det är väl mest för att jag tror att det skulle tråka ut folk? Eller ?
Jag kanske skulle börja slänga in lite träningstips och andra tips här som en del av bloggen, men det är ju framförallt andra saker i livet jag har valt att skriva om. Men jag gillade träningsmallen och träning är ju en stor del av mitt liv ändå så jag vet inte om jag vill byta heller... (jag tyckte nämligen inte att jag hittade nån annan jag gillade bättre och jag vet inte hur man gör en egen snygg mall)...
 Ja jag får börja snacka lite träning också helt enkelt.. ;) Hihi

Det var väl egentligen allt från mig den här gången.
Fast jag måste slänga in att jag är så sjukt glad att G klarade sig levande ur heli-krashen, fy sjutton va otäckt!
Det var inte tur säger han, det var skicklighet! haha mmm, hur som helst, vad det än var så var det tur för oss andra att det gick bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback