Ooooh så mysigt!

Det är så vackert i detta landskap så man blir ju nästan tårögd!
Jag borde självklart ha tagit med mig kameran på min lilla promenad ikväll, men det glömde jag ju förstås.
I vilket fall så tog jag och Roger en härlig kvällspromenad runt berget. Det var riktigt trevligt, vi fick prata ordentligt och sådär och det var riktigt skönt, jag behövde få reda ut lite saker. Iaf så blev det en riktigt härlig promenad med många goa skratt och skön stämning.
Jag fick dessutom veta att han har varit med om en riktigt otäck bilolycka! Han satt i baksätet när bilen han åkte med sladdade av vägen och rakt in i några träd. Brutit revbenen och sånt tydligen, och skärsår från splittrat glas på både huvud, armar och ben m.m. Ena lungan var visst punkterad också.. Stackarn..
Men det var ju ändå tur att det inte gick ännu värre, han hade ju kunnat blivit invalidiserad för gott, eller DÖTT.. Sånt där får en att omvärdera livet lite.

Riktigt trevlig var iaf promenaden, och Frösön med omnejd bjöd ju på en storslagen vy hela vägen runt berget. UNDERBART!


          
Här fick jag tokbra hjälp av min lillasyster Julia med att klippa gräset. :)
Hon är snäll hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback