Beautiful Wreck

Hur skulle jag klara mig utan musiken?
Jag tror inte jag skulle överleva faktiskt, jag vet inte hur många gånger som musiken har "räddat mig" när ingenting annat har lyckats få upp mig ur det där förädiska tomrummet som man kan hamna i ibland när ingenting känns rätt.  Och eftersom att detta inlägg handlar om musik som läker själen så tänkte jag lista mina 10 favoritartister/låtar när det kommer till själaläkande. ;)

1. Coldplay (Först och främst "Fix You")
2. Cary Brothers
3. Joshua Radin
4. Anna Ternheim
5. James Blunt
6. Nickelback
7. "Wonderwall" - RYAN ADAMS
8. "Someday" - Flipsyde
9. "Trying to recall" - Marie Lindberg
10. "Grace Kelly" - Mika (för att bli på tokbra humör!)

Mmm så blev listan, men sen kom jag ju på att det finns massor med underbara låtar som jag lyssnar på när jag är deppig, som t.e.x. "May it Be", "Feelings getting stronger in the Dark" och "Total eclipse of my Heart" och så Lars Winnerbäck såklart!
Så det där blev ju svårare än jag hade trott..

Snart drar turnén igång, knappt två veckor kvar nu! :P skoj skoj..
Å nej, jag är inte med på bilden eftersom att det är från 2005, men det är ju några andra söta "snärtor" med där ni kan kika på ;) Haha

image44

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Johanna

fast tycker bättre om orginalet av wonderwall...

Postat av: Nina

Hej Johanna! Det är möjligt, jag har faktiskt inte lyssnat på orginalet på år och dar. Däremot har Ryans version fastnat i mitt hjärta. :) Tack för kommentaren! Å du, grymt fint inrett i ditt studentrum föresten! (tjuvkikade på en bild i din blogg)//Nina

2007-03-21 @ 22:28:15
URL: http://magnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback