Finally!!!!

Äntligen äntligen äntligen fick Marco vinna!
Det var nationella tävlingar i Alaska och Marco vann i störtloppet.
Han var en hel sekund före alla andra, inkl Miller och Nyman!
Äntligen var turen på hans sida!
Skönt att han fick göra ett riktigt bra åk och att allt stämde den här gången.
Det har inte varit så bra för hans självförtroende att det har gått så illa sista tiden.
Åååh så glad jag är för hans skull!

Å vilket festhumör jag fick sen!
Perfekt tajming för jag håller ju precis på och fixar iordning mig inför kvällens festligheter! :P
Det ska bli riktigt skoj!
Jag får ta med mig kameran och knäppa lite så ni får ta del av allt det roliga sen.

Det här är inte från Alaska, men jag tyckte det var en skön bild hur Marco möter jublet när han kommer i mål.
image49

"Tjipp tjillevipp" //Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback