Igår...

Haha jag förstår inte hur jag lyckas strula till dethjärtligt jamt å standut!
Men nu blev det ju inte så dumt iaf. :)

Här är iaf två bilder från lördagens festerier med Paula och Eva, första är på mig under förfesten (där jag ser lite smått galen ut, kanske pga drickan, jag vet inte), den andra är på oss tre när vi är ute och shakar!

      

Tack för en härlig kväll!

Visst ja!

Dagens 3 mest spelade låtar:

1.  "Snow" - Red Hot Chili Peppers
2.  "Grace Kelly" - Mika
3.  "Sweet Escape" - Gwen Stefani

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: någon

se det inte som att du "strular till det", utan se det som livets små "knuffar" för att till slut leda dig in på din rätta väg och finna det du söker..

2007-03-20 @ 14:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback