Men guuuuu så besvärligt!

Attans artikelanalys!
Jag var sjuk en hel del förra veckan och fick därför veta att vi skulle skriva denna artikelanalys först i tisdags och imorgon ska det redovisas. Då hade redan alla fixat sina grupper och många hade startat sina arbeten. Jag frågade några av dom som jag jobbat med förut i grupp om jag kunde vara med dom, för dom var ju bara två, och man fick vara tre. Men dom svarade bryskt nej och förklarade det med att dom redan hade börjat. Bara det att den här analysen är bara för att vi ska lära oss hur man skriver en vetenskaplig artikel, som vi sedan ska utgå ifrån när vi gör våra riktiga rapporter som ska vara klara först om 3 veckor. Jag blev lite småpjutt (säger man så?) och ville inte jobba med nån alls istället. Haha, men det gick snabbt över och jag ville visst hitta nån, men då vågade jag inte fråga nån fler, är lite rädd för avvisanden, såna gör ont. *Oj, så knepiga meningar jag får till, vad skulle pappa svenskalärare säga? ;)*

Här är förövrigt en gruppbild från den hysteriskt roliga klassfesten i lördags:
image30
Härlig klass jag har! Även om 3/4 eller nåt sånt av klassen lät bli att komma till denna hysteriskt roliga fest..

Iaf så blev det så nu att jag tar och kör mitt eget race! Känns lite som att det är Nina mot världen! Ja en väldigt liten värld då.. För klassen är inte sååå himla stor. Jag tror t.o.m. att jag tycker det ska bli spännande att få se om jag klarar av det här själv, och hur bra det blir?! Äh, klart det kommer att gå bra!
Men nu är jag för trött för att göra mer, tur att redovisningen är först imorgon kl 13, så jag hinner sammanställa jobbet imorgon på förmiddagen, det blir tokbra! Grovjobbet är iaf klart nu.
Jag skriver om Atkinsdietens påverkan på hälsan, jag tror nämligen inte att det är jättenyttigt att utesluta kolhydrater ur kosten sådär. Men vi får se vart det här leder, jag kanske är omvänd sen. ,) hehe

Jag var och fixade håret igår föresten, det var ju heeelt underbart! Och så luktar det så gott av alla härliga produkter dom har i svallet där. Tog och köpte ännu fler hårprodukter av dom nu bara för att det kändes lite lyxigt, egentligen behöver jag dom kanske inte.. har redan ett helt förråd ju! ...nääästan.

Dagens 3 mest spelade låtar:

1.  "Fortfarande "White Line Highway" - Sandman the Rappin' ? Har ni inte lyssnat på den än så gör det!
2.  "Fall at your feet (acoustic)" - James Blunt
3.  "Teen Hearts Beating Faster" - Panic at the Disco (Man blir ju på sånt party/galenskap humör!!! :P)

Dagens 3 bästa:

1.  Ridturen - strååålande sol, varmt och gott, perfekt snöunderlag, en underbar häst... kan det bli bättre?
2.  Den nya bilden på Marco... tittar man bara tillräckligt djupt in i ögonen så trillar man dit. (å så leendet sen)
3.  Läggdags! Jaaaaa, å guuuu så trött jag är!
image31
Thihi, ser han inte lite ut som en snygg blandning av en smurf och Toker på den här bilden?
Tycker den var jättesöt jag..

Dagens söta citat (egentligen lördagens): "I'm jelous, I wish I could party tonight too, but mostly I'm just jelous of all those guys that get to hang out with you and I don't! You're so beautiful!" - Awww... men kom hit då! haha... snart så

Natti natti
// Nina
191498-20

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du har en blogg gums! Tycker det låter lite osympatiskt av dina klasskompisar. Det är inte så att man kan konkurera ut varandra i skolan, på arbetsmarknaden får man visa vad man går för. Du klarar det säkert kanon imorgon på redovisningen, du är ju bra på sådant :) Lycka till och ta INGEN skit! Miss you vännen

2007-03-08 @ 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback