Oh what a wonderful day!

Helt underbart har det varit idag! Jag fick en stund över så jag följde med pappa och småsyskonen till Bydalen igen. Det var så skönt! Strålande sol och gott om plats i backen. Helt perfekt! Förutom att snön var tokigt tung att åka på, men det gjorde inget. Vi fick lite väl mycket mjölksyra i benen bara..
Å pappa RAMLADE!!!! Det har han inte gjort på 17 år, så han blev nog lite chockad. :P
Nämen såhär var det; hans högra skida fastnade i den blöta snön och han fick inte loss den, då kände han att han nog skulle ramla och tänkte att; Det här kommer nog göra ont! Så då satte han sig ner istället för att försöka reda ut skidorna igen. Hihi söt pappa!

Sen tog jag och Julia oss modet och åkte i "hoppgropen" som julia kallar den, vet inte om det heter så men.. Ja jag har iaf inte vågat mig på såna där stora hopp sen jag ramlade på huvudet och låg medvetslös en stund, i femman! Men visst fasen klarade vi det! Jag gjorde bara som Marco har lärt mig så gick det ju jättebra, och det är ju så härligt att "flyga" så där långt! Är så stolt över migsjälv! Ännu en rädsla som jag tog mig förbi!

Dagens låt: "What Goes Around.../...Comes Around" - Justin Timberlake

Jag hade tänkt ta lite bilder idag, men glömde kameran, så ni får en bild på syskonen från sommaren 2006!
Ser riktigt härligt ut med värmen, jag längtar!
image47

Puss & Kram //Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback