OJDÅ!!

Hehe.. hehe... hoppsan!!
Sådär skulle det ju inte sluta igår..
Jaja, ehrm... så var det ja.

Iaf! Vi hade jordens roligaste klassfest igår, följt av krogen, följt av en ödesdiger efterfest (säger inte hos vem för då kan ni nog lista ut det ena och det andra om varför jag säger HOPPSAN!!!)
Ja JORDENS roligaste klassfest var det minsann! Det var mycket tack vare vår käre clown Axel, AKA SYSTER BÖRJE! hahaha sjukt skoj... Han bjöd på en galet rolig FAME inspirerad chippendale show för en selection av tjejer, vilt tjutande såklart! ;) Han hade dragit upp jeansen så högt upp det gick, och sen knytit skjortan strax under bröstkorgen, och så solglasögon på och så startade han musiken *spänningen och tjutet steg i väntan på att han skulle starta* Och så räknar han ner från fyra och sätter sedan igång med fantastiska spiritfingers! Följt av läckra rumpvickningar och eleganta svanhopp! Hahaha, jag viker mig dubbelt av skratt bara jag tänker på det! Ni kan ju tänka er krampen i magen efter allt skrattande då! 191498-21
Här har ni honom, mästerclownen i uppknuten skjorta! SYSTER BÖRJE!!! *skriiiiik* :P

Här är några fler partymyror som fastnade på bild:
s?tfransarna
Söta skåningen Isa, och söta hårdingtjejen Johanna.
image29
Söta stockholmaren Linda och söta jämten Kicki..
191498-26
Toksöta Nathalie och Jenny sitter och myser i hörnet! :)
Inhyrd
Vi har så få killar i vår klass att vi måste hyra in killar från andra klasser för att få jämvikt på våra fester, här i mitten ser vi Lukas som vi hittade i socionomklassen. :P haha

Det blev massor med andra kort också, men jag inte sitta och lägga upp allihopa för då blir det aldrig slut på detta inlägg. Jag måste ju skriva lite om torsdagen också för där finns ju faktiskt, tro det eller ej, JAG med på en bild eller två också. Fast det är min kamera..

Jag och Linda tog iaf och for till Janne där vi lagade mat åt oss och dom andra som skulle komma. Eller ok, Linda lagade mat och jag fick ibland hjälpa till. Hon är så duktig!
Sen kom iaf Fredrik och Johan och Sofia också dit med drickan och det glada humöret. :) Fast det hade vi ju iofs redan.. Men det blev ÄNNU trevligare sen när dom kom dit.
När vi avnjutit en helt underbar måltid (stor eloge till Linda) så satte vi igång festandet på riktigt. Och fort fort fort gick det utför! Haha ja jissaness, vi blev lite för glada i hågen!
Här är några bilder från förfesten, findans och allt bjöds vi på ;) Haha

Men tydligen lyckades vi pallra oss iväg till Plaza där festandet fortsatte, och jag minns inte mycket. Jag minns att jag träffade Ida och Jens som dansade så sött ihop *awww* och att det var många gamla jobbkompisar från källarn som var där. Men fortare än jag kunde förstå så var klockan 2 och det var dags att ta sig hem. Och jag ville inte inte inte följa med på några av efterfesterna eller nå andra skamliga förslag *nej nej* så jag började knata iväg hem till Frösön. Vilket kanske inte var så smart i fyllan och villan. Men som av en händelse så hade Roger skickat ett sms tidigare under kvällen så jag svarade och la till att jag var påväg att vingla mig hem och att vi fick se hur det gick. Hihi, det var bra för då ringde han och sa: Stanna där du är! Jag kommer och hämtar dig! thihi, sicken hjälte han är..

Lite onödig fakta då:

Dagens 3 mest spelade låtar:
1. "White Line Highway" - Sandman the rappin' ?
2. "If" - Benny
3. "Six feet from the edge" - Creed

Dagens 3 mest tänkta:
1. VARFÖR gjorde jag sådär?
2. Roger, mmm han tycker jag ju om... det kan väl aldrig vara bra?
3. Oh herrejissaness så trött jag är!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback