Så liiiiten!!!

Jaaa i tisdags fick jag ju äntligen träffa Lenas lilla knodd, eller Emanuel som han ju heter. :)
Han måste vara den minsta lilla knodden jag sett, ja iaf efter min egna lillebror. Men han var ju 3 månader tidig också så det var ju lite fusk. ;)
Emanuel är iaf otroligt lugn och mysig! Och fruktansvärt söt!
Och Josef, han bara växer och växer! Han har blivit så stor nu, och pratar och kutar runt som en tok! :P
Loves it!

          

Dessutom hade ju en av deras katter fått småttingar också! Så söta så! Jag ville ta med mig en av dom hem, hon var så liten och vinglig och söt! Det är hon med det svarta strecket på nosen. Toksöt va?

Igår var det trevligt, för då var jag och lunchade med Sara och Catarina på Campus, riktigt trevligt! Söta Carina var och "hoppade" runt där också, alltid lika trevligt att träffa er tjejer!
Och idag här på morgonen så var jag och Catarina riktigt duktiga och tog en lång morgonpromenad.
Härligt att få en sån start på dagen, även om jag hade oerhört svårt att ta mig upp ur sängen, det var ju så varmt och gott!

Å snart har jag nog slut på dom där 300 kronorna jag satte in på mobilen för inte många veckor sen, för en viss person som inte befinner sig i landet skickar ju så söta mess man måste svara på.
Idag slog vi nog rekordet, vad det gäller messande mellan oss två alltså. Men det kan bero på att han satt i bilen och skulle köra till flygplatsen själv, det var tydligen en lång biltur för jag tror vi hann med ungefär 15 mess på 2 timmar eller nåt sånt. Nu är han iaf snart på planet och påväg hem till Truckee. Jag tror han behöver få komma hem och bara åka för skojs skull ett tag, ladda om batterierna liksom. Men huuu så långt bort han är då.

Åh jag är sååååå sugen på att dra iväg till California!
Om inte bara för att hälsa på Marco, så för att bo och plugga där ett tag med tjejerna! Guud så kul vi skulle ha!
Mmm så är det!

Dagens 3 mest spelade låtar:

1.  Mika - Grace Kelly
2.  Takida - Give in to me
3.  Red Hot Chili Peppers - Snow

Dagens hissa:

1.  Catarina, tack för promenaden idag, riktigt trevligt!
2.  Marco, han kan han...
3.  GREY'S ANATOMY är tillbaka! *jubel och applåder!!!*
3.  filmen "Wedding Crashers", nu fattar jag äntligen Marco's comment: "Does your t-shirt say ' motorboat '?"

Dagens dissa:

1.  Att säga sanningen och få värsta möjliga respons.
2.  Att berätta att någon är av betydelse för en och inte få något svar alls.
3.  Att det inte är dags att åka till California nu med en gång!

Fick just precis nu när jag skriver ett sms där det stod: Alright I am about to get on the plane, I'll keep in touch through email... I am looking forward to.. (och sen kommer en bit som ni inte får ta del av *lol*) Och så fortsätter han med dom underbara orden igen: Maybe we can plan a time for you to come and visit?
Så då var det inte bara ölen som snackade i söndags när han bad mig komma och hälsa på honom. *glad*

Klart jag vill komma och hälsa på! - Vem skulle tacka nej till en resa till California? Inte jag iaf...

Nä nu flickor och pojkar och allt därimellan säger jag hej för mig, jag ska nämligen se till att få lite skolarbete gjort. *försöker vara en duktig student*

Puss o kram! // Nina

ps, (Här är bilden som Marco kommenterade med "Does your t-shirt say ' motorboat '?")

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback