Skvaller och tenta-oro!

Hej hej!
Sitter på skolan och har jordens längsta kafferast, så jag passade på att kolla mina tentaresultat... trodde jag! Men dom hade ju inte kommit in än fast hon sa att dom skulle vara inne nu. Förmodligen så menade hon nu på förmiddagen när hon sa så.
Aja, sjukt nervös är jag iaf, surt om jag inte har klarat den och måste göra om. Då är ju hela dagen sabbad! Eller nja, åtminstone närmsta timman. Sen är jag nog glad igen! ;)

Däremot gjorde jag en tabbe igår.. Eller ja, jag gjorde väl en tabbe för några veckor sen, men jag berättade för Roger om det igår (eftersom att han frågade ut mig om det, men jag fick inte fråga honom nåt), jag var lite sårad av nåt han sa till mig, som var riktigt taskigt, så då sa jag det bara. Och han är ju lite skum och blev sur, samtidigt som han försökte påstå att han inte brydde sig och var trött på mig. Jag fattar inte hur det funkar riktigt. Nåja, det var lika bra, för jag höll på att falla för honom, och det går inte, då blir man sårbar! Dessutom måste jag ju vara singel tills jag ska hälsa på Sully, så det var lika bra. Det var i sista stund med andra ord.

Tacka vet jag The american boys!

Framförallt Marco "Sully"..

Marco: "Would you like to come and visit me in Truckee?" Nina: - JA tack!
Det vore sjukt kul!
Hoppas hoppas hoppas att det där vi tjejer snackade om i lördags inte var något fyllesnack och att vi verkligen drar iväg, för oooh så kul vi skulle ha!
Tack föresten för en underbar kväll! Det var riktigt riktigt kul!

Nu längtar jag mest tills att vi slutar för då ska jag och Paula iväg och simma o sola lite, det är så skönt!
Och sen blir det gullegull med nya bebisen Emanuel,
och sen kommer mamma och hälsar på med Baloo, ÄNTLIGEN! Jag har saknat dom som en tok!


Nä nu är det slut på skvallret om mitt liv för idag.
Ha det gott! Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi brukar få vänta minst 3 veckor på tentaresultaten, men oftast tar det längre tid...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback