There's a party going down tonight!

And I'm gonna be in it! Så klart! :P
Ja nu är det dags, gott folk! Dags att supa bort våra bekymmer och sorger. (Hmm, tror man brukar skriva dom orden i motsatt ordning, men whatever)
Hoppas hoppas att han är ute så jag kanske får reda ut ett och annat.

Jag är ju helt slut i kroppen förövrigt! För jag har haft stalltjänsten idag. Huvva va tungt det är. Och vi har mätt fram att man går ungefär 1,5 mil på en sån dag. Det är inte lite det och sen mockar och sopar man och lyfter höbalar hit och dit och rider och har sig, så *damn* vilket träningspass det där är!

Det är så härligt att vi har kommit igång nu ordentligt, jag och Paula, med simningen och promenaderna och allting, jag känner mig så mycket starkare och med mer energi! Härlig känsla!

Jag ska inte tråka ut er med ett lika långt inlägg som sist, så dags att runda av kanske?. :P

Här är iaf dagens absoluta favoritlåt! Redo? ;P
1.  "DICK IN A BOX"!!!! Med Justin Timberlake m.fl. SJKUT ROLIG LÅT/VIDEO
GO GET IT! :P

Förövrigt längtar jag verkligen efter starten på RED DEVIL Summer Tour 2007! Det kommer bli sjukt kul! :P
Snart sätter det igång! 



image41

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback