ÅÅÅÅRRRREEEEEEEE!!!!

Japp, nu är jag alltså i Åre o har det hur bra som helst!
Vi bor i dom dunderfina lägenheterna här på Holiday club o det är ju inte svårt att förälska sig i dem! Det är så otroligt mysigt o fint, vi har en egen bastu, en stor öppen spis, ett jättefint kök med rostfritt stål, jättefina rum med supersköna sängar! Jaa... nää... Jag vill inte åka härifrån, dom får nog släpa ut mig i fötterna när det är dags att åka hem igen.. Det är såhär jag vill bo!
Det var dock en stor besvikelse att se att "Liten Krog" hade stängt för renovering, det var ju så otroligt goda pizzor där och jag ville ju få sitta där å tänka på när jag o Marco åt middag där ihop.. Det var så mysigt.
Jaja, det finns ju alltid vårat lunchställe "Broken".. tur det.

Halloweenfesten i onsdags var dunderskoj iaf!
Jag blev inte en pirat utan en ängel, jag köpte en jättefin kostym på hobby boden. Klänningen var i skirskimrande vit sammet o alldeles underbar att ha på sig, och så hade jag jättefina vita vingar o en gloria som vägrade att hålla sig på plats. Men den var fin ändå. :) På festen tjatade alla på mig att dom ville följa med mig till himmelen nu.. Fasligt va alla karlar har blivit religiösa! ;)

Nåväl, tillbaka till shoppingen :P Till kostymen hade jag inga passande skor så jag behövde köpa nya finskor. Å jag gjorde värsta fyndet på Din Sko där jag hittade ett par jättefina nyinkomna stilettskor i silver med ett strassband över tårna. Det bästa är att dom är helt underbara att (hör o häpna) GÅ i.. Ja faktiskt, ett par stilettskor som jag skulle vilja ha på mig varje dag. Haha, DET har ni inte hört mig säga förut, det kan jag garantera! 280 kronor kostade dom bara, hur bra som helst!
Jag ska lägga in en bild på dom sen, bara jag hittar min kameraladdare.

Ni som missade halloweenfesten missade VERKLIGEN nånting, det var så sjukt kul så jag vet inte vad. Blacknuss var där, gorillorna var där, jag var där, vart var DU? hahaha

Dom där gorillorna föresten var ju roliga, ett helt gäng med "brunstiga" gorillahanar som hoppade runt och överföll oss intet ont anande änglar och kissekatter o försökte röva bort oss till djungeln. Underhållande, men småläskigt. ;)Hihi Närå, det var ju bara dom gosiga flukta.se-gorillorna, dom gillar vi. ;-P

Nä nu ska jag gå och sätta igång bastun tror jag. :P
Hmm, sa jag att jag älskar att vara här? hihi

ÅRE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback