Dagens underbara låt!

Jag fullkomligt smälter när jag hör den här låten!
När jag knatade iväg till stallet för nån timma sen så lyssnade jag på just den här låten (bland annat) och plötsligt så var som alla beskymmer borta, jag var inte längre orolig för att det kanske aldrig kommer bli sådär igen, så som det var i början.. du vet.. när båda var så där goa med varandra.. och det kändes inte heller som att jag längre behövde beskymra mig över det heller.. kom igen, jag är ung! ;) haha

Här är den iaf...
Train - "Drops of Jupiter"

Underbar eller hur!

Nu ska jag titta på en till film (hyrde 5 filmer för 99 kronor igen), jag är sugen på rysaren, men det är dumt att titta på rysare ensam... ååååh, det är ju i såna här stunder som man SKA ha sig en stor o stark karl som kan hålla om en... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback