GAARRRRRRRR!!!!!!

ÄNTLIGEN fick jag vara pirat! Hur kul som helst var det! Nu längtar jag efter sommarn så jag kan åka ut med dom andra piraterna och skråla, plundra, dansa o andra saker som pirater gör. =)

Här kommer några vimmelbilder.. =P
image291
Lite oförberedd! Men den blev ju rolig ändå. =)
image292
Felicia ser något rädd ut för piraten... Hmm, pirater som är så snälla! *mohahahaha!*
image293
Hmmm, vem är du?
image294
Oh yes! Bara Coca Cola för min del! (kunde bli en fin reklambild det där) Hihi, ja Carla är lite tokig, men det är ju därför vi tycker om honom så mycket! *hehe*
image295
Blir attackerad! Carla blev lite tokig i min piratkostym!
image297
Här är en till som gillade pirater, han kunde inte hålla sig o snodde helt enkelt åt sig en piratkram!
image296
Jag o världens bästa Johan! <3

GALET rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback