Ingen bra dag...

Nä det här är en kass dag, en riktig BLÄ-dag rent ut sagt!
MANSFASTA!!! är det ett ord jag har nämnt förut?
Nu menar jag det.. usch, det här kommer ta tid att läka, jag har så ont i hjärtat så jag vet inte vad. "Hjärtat o jag vi var ju så lyckliga ett tag".... Men som jag sagt förut, jag har överlevt en hel del i mitt liv, ge mig lite tid bara så har jag snart grejjat det här med.

Tur att jag får träffa mina älskade vänner nu, jag behöver dom, vänner är som syre, det går så lätt att andas när man är med dom.. Och just nu behöver jag andas. ojoj, vilka liknelser! Men ni kanske vet vad jag menar.

Älskar er..... <3


Dålig bild på mig,
men bra bilder på er,
so I don't care..


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gullig du e Nina! Vi älskar dig också! Hoppas vi kan ses på onsdag och ha lite quality-time:) Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback