Näääe

Karlar är inte att lita på, eller iaf inte såna som "inte kan hålla blicken stilla" som Torgeir säger.
Ja med det menar han såna som inte riktigt vet vad dom vill ha (vem dom vill ha).
Jag vet inte huuur många gånger jag har varit i den här sitsen förut, kanske måste börja se över mina sökkriterier så jag hitter en SNÄLL kille nångång. Eller... grejjen är att jag tror att dom flesta är snälla, men att dom är lite osäkra på sig själv så det blir fel ändå. Men så är väl det mitt stora problem också, jag är alldeles för godtrogen och tror att alla är snälla innerst inne. ;) Men just den här känns det extra illa med att det blev såhär, för det kändes som att det var nåt riktigt bra på gång. Mmm det är riktigt synd, jag tyckte verkligen om honom. Men ljuger man sådär så går det ju inte.. det är nästan det första jag vill ha, ärlighet. Funkar inte det så funkar nog ingenting.

Det är som Emelie sa, "Antingen så vill dom eller som vill dom inte, och vill dom inte så hittar man en som vill istället" -- ja eller nåt i den stilen var det, hon är så klok min Em... saknar henne i mängder. Jag kommer ner och hälsar på dig snart ändå, trots att jag inte ska till Uppsala också.

Tre snabba Hissa:
  1. Mansfasta
  2. Choklad
  3. 5 filmer för 99 kronor i 7 dagar (gosh I love that VIDEOTEKET)
Tre snabba Dissa:
  1. Basketkillar
  2. Andra sportkillar
  3. Övriga karlar
haha oväntat eller hur! ;)

Nä nu ska jag till stallet och fixa, vi hörs sen! Puss puss
O kom ihåg, det som inte dödar en, gör en starkare! Garrrrr! *stronger already!*

"Stronger" - Kanye West

Kommentarer
Postat av: Carina

du är rolig du.. together we are strong.. ;)

2007-11-12 @ 20:10:59
Postat av: Nina

Yes we are


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback