Party party party

Vilket party det blev igår! hett som sjutton var det också, jag kunde knappt dansa så hett som det var. ;) Det var skoj att det var så många man kände ute också, som Johan t.ex. jag blir alltid lika glad av att träffa Johan. Jag saknar honom minsann..

Kvällen började iaf med att Maria och Isa kom hit, jag och Lukas tog varsin lekkompis och sen hade vi galet skoj under den där timman. Jag och Maria kollade ut kläder, Lukas sprang efter Isa och luktade henne i rumpan, jag och maria fixade håret ihop, Lukas jagade Isa frenetiskt, Isa bara joggade (hon är snabb som bara den) -- jag och Maria sminkade oss och var riktigt tjejiga -- Lukas hinner inte ikapp Isa och börjar att gnälla och pipa medan han försöker hinna med i hennes tempo -- Maria och jag tittade på bilder på snygginar och var ännu mer tjejiga -- Lukas börjar nu skälla och försöker säga åt oss att säga till Isa att vänta på honom så han får lukta på henne igen..
Stackarn..

Sen så for vi iaf till Susanne där hon och Linda hade en mysig party for two. Där var det riktigt skoj, vi tjattrade på om allt möjligt, skvallrade om karlar och fick se Lindas "Don't-mess-with-me--I'm-from-stockholm!!!" attityd, när hon berättade om när hon hade varit på forum och nån brud hade dissat hennes toksnygga klänning när hon gick förbi. Linda vände sig om, stirrade henne i ögonen och väntade på att hon skulle säga nåt, hon sa inget så hon bara knuffade henne ordentligt rakt in i väggen bakom så hon ramlade, o sen bara gick hon därifrån. Hon är hård! *love her*

Sen bar det av ut på krogen, efter mycket tjat och flirt från min sida så lyckades jag övertala tjejerna om att vi skulle på O'learys och inte Mark Twain. Överlycklig struttade jag iväg mot larrys och ser att det är världens kö, vakten säger att det är listan eller kort som gäller till alla framför, men som tur var så är ju vi homies hela vaktlaget och jag så jag och tjejerna fick komma in ändå. Vilket var tur, för kön var som sagt låååång.

Inne på krogen slogs vi av en dyster stämning, hängiga killar satt runt alla bord och hängde läpp.. Snart ser vi varför. Sverige ligger under med 0-3 mot spanien. TYPISKT tänker vi som hade hoppats på att alla skulle vara glada och vilja dansa med oss hela natten lång. Snart blir vi uppfiskade av Patrik som hade beställt in STORA kannor med öl till deras bord. = Mycket öl... Som tur är gillar ju inte jag öl så det blev inget supande där inte. Däremot pratade jag med nån som såg ut att ha fått i sig cirka 4 kannor alldeles själv. Hans ögon snurrade och skelade till o från, han vinglade i stolen där han satt och lutade sig fram så att han pratade i höjd med mina bröst istället för örat.. hmmmm, å inte förstod jag vad han snacka om heller. SÅ det blev till att inta dansgolvet så snart matchen var över. Å så fortsatte kvällen, jag dansade med kända och okända (för mig) men glada personer, minglade och dansade lite till. GALET SKOJ YAAOOW!

Den bästa stunden på kvällen var nog kanske ändå när jag var nere på dansgolvet och dansade med dom där långa karlarna och den här låten slogs på efter ett låååångt kör med trance så t.o.m. jag var less. Den här låten räddade i princip kvällen.. :) Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback