Sjuuuuuk

Usch va jag hatar att vara förkyld. Jag är ju jämt förkyld, varför är jag jämt förkyld? Den ena kommer efter den andra, varför? Jag har redan konstaterat att jag har kasst immunförsvar.. men nåt måste väl gå att göra för att förhindra detta? Tankar och Förslag är välkomna..

Jag hade examination idag o det gick NÄSTAN bra, han sa "Du kan ju det här, men du måste komma ihåg att ANDAS!" Jag var så sjukt nervös och rädd för att göra fel så jag bara skakade o höll på att svimma, sen grät jag också *pinsam jag är*. Så jag får alltså göra om på onsdag, då ska jag inte vara så nervös, får inte det.. Jag kan ju det där, varför kan jag inte bara ta det lugnt och lita på att jag klarar det? Det är nog just DET, att jag inte litar på mig själv.. Jag litar inte på att jag klarar det o på att jag kan. Hmm... vad gör man åt det? Jag har så höga krav på mig själv att jag glömmer bort att jag är mänsklig och får göra misstag ibland. På metodövningarna har det gått jättebra, men nu när jag skulle bli bedömd efter vad jag kan så blev jag helt knas. Så har det alltid varit.. jäkligt jobbigt om jag får säga det själv.

Sen gick jag och tröstshoppade lite.. =) Jag behövde ju nya mjukisbyxor o t-shirts så jag hittade ett par gråa dundersköna brallor för 199kr o så t-shirts, 3 för 199kr på Stadium.. Så nu sitter jag här i mina nya brallor, en blå Greenville t-shirt och min fina ÅRE hood tröja som jag fick i helgen.. så sköna så jag vet inte vad. Fick jag så skulle jag gå runt i mjukiskläder hela dagarna. Det vore så mysigt.. tänk om alla skulle gå runt i mjukiskläder varje dag, överallt... då skulle det bli som ett enda stort slumberparty.. ungefär.
Hahaha, nu är det febern som pratar.. *yrpanna*

Nä sov så gott mina vänner... vi hörs imorgon!
Här kommer en vaggvisa ;) hehe

Den nya från Spice Girls, vad tycker ni? -"Headlines" Jag säger -- vad hände med "Girl Power"? Nu klär dom ju bara av sig o åmar sig.. vilket dom iofs kanske alltid har gjort.. jaja

Dröm sött!
FeberPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback