Tre skratt denna söndagsnatt! (ha! jag rimmade)

En man går fram till en kurvig snygging på ett varuhus.
-Ursäkta, jag har tappat bort min fru.
Du har inte lust att prata lite
med mig i några minuter?
Kvinnan blir förvånad. -Varför? frågar hon.
-Jo varje gång jag pratar med någon som har tuttar i
klass med dina så hoppar skatan fram från ingenstans.


En Kvinna kommer in på Apoteket och sneglar på hyllorna.
Efter en stund går hon fram till disken och frågar apotekaren:
-Ursäkta, säljer ni extra stora kondomer?
-Ja, det gör vi. Vill du köpa några?
Kvinnan ser sig om och säger:
-Nej, men har du något emot att jag väntar
här en stund tills någon gör
det?


Klockan sju på morgonen hör den ensamma frun
en nyckel skramla i ytterdörrens lås. Trött går hon
ner till köket och finner sin man full som ett ägg,
med rufsigt hår och läppstift på kragen.
-Jag antar att du har en mycket bra anledning att
komma invalsande här klockan sju på morgonen! snäser hon.
-Jorå, svarar mannen. Frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback