Utpumpad på kunskap

Nu har jag suttit i tre timmar och skrivit så det rykte om pennan på tentan i kursen omvårdnadens teori och metod. I det ingår kunskap om vårdorganisationen (mer sakliga frågor som fick sakliga svar), men det ingår också kunskap om krishantering, tänkandets/individens/psykosociala utvecklingen (luddiga frågor till vilka man fick flumma ihop ett svar utformat på så sakligt sätt som möjligt). Jag vet att jag fixade frågorna om vårdorganisationen för det var helt enkelt rätt. :) Men jag är osäker på hur det har gått med dom luddiga frågorna, det var många såna.. Men jag hoppas att hon rättar med den snälla pennan så att jag klarar mig. :)

Nu är det tyvärr så att jag måste sitta här och vänta på bussen hem, den går 13.10 så det är inte så långt kvar nu, bara 40 min till.

....börjar bli lite smått uttråkad så jag tänkte att en video kanske vore roligt?
Här har ni en ganska läcker ...ehm... dans? *enjoy*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback