Yr i bollen

Idag var jag på gyn för att göra ett cellprov, men vi passade på att kolla hela registret, vilket jag vill uppmana alla att göra, bättre att veta om det är nåt. Men nu tror ju inte jag att det är nåt, men det kan vara bra iaf. Iaf så skulle jag ju ta blodprov också, och då snurrade ju såklart hela rummet och det svartnade för ögonen igen... jag är HOPPLÖS! Varför kan jag inte vara slappna av och inte stressa upp mig så det blir sådär. *illa* Den här gången hade jag iaf förvarnat sjuksköterskan innan så hon la mig på britsen istället för att jag skulle sitta i en stol, det är mycket större risk för fallskador då när man svimmar nämligen. ;) hehe
Men jag tyckte iaf att jag var duktig, mmm faktiskt, för efter allting som har hänt så är såna där saker ruskigt jobbiga, jag menar, det är väl få som tycker om att gå dit ändå, även om det inte har hänt nåt sånt. Ja så jag frågade om man kunde få ett klistermärke eller en klubba när vi var klara. :) Men det fick jag inte.. :( Jag fick dock ett symboliskt klistermärke... mentalt... sa hon. Jaja bättre än ingenting! *snålt*
Men det gick iaf bra, "allt ser jättefint ut", sa hon. Hmm... undrar vad dom skulle säga om det inte såg fint ut? Men vill ju inte gärna höra ett chockat -"OJDÅ!" eller - "jaaaa du det är ju rena djungeln här nere, så mycket ohyra som du hade" eller liknande.. nä man får nog vara glad så länge dom säger att det ser fint ut.

Nu har jag suttit i två timmar och skrämt upp mig själv innan jag ska sova, nu igen, det var ju inte så smart kan man tycka, men jag var ju så nyfiken på den där rysaren! Jag kollade på An American Haunting. Det var en konstig film, läskig och konstig. Värd pengarna tycker jag allt, det var som en blandning mellan Excorsisten och The Ring. OCH självklart ska dom ha en skitläskig docka med i filmen också, vad skulle det vara bra för? Nu satt jag där med kudden hårt fastklamrad i min famn och var beredd på att den där dockan skulle börja döda folk som dom alltid gör dom där rackarns dockorna.. usch va jag hatar dockor.
Jaa hur ska jag nu kunna sova? Hmmm...
Igen, det är i såna här lägen man ska ha en trygg famn att somna i... typiskt!

Ja... ehrm, god natt då... allihopa... =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback