Ännu ett mindre normalt samtal...

| Nina | says: skulle inte du ta bort mig?
Alex says: ne
Alex says: jag gillar ju dig
Alex says: vill bara att du ska känna lika
Alex says: så jag dräkte dig lite
Alex says: dränkte
Alex just sent you a nudge.
| Nina | says: Men det är inte en bra idé
Alex says: vilket ?
| Nina | says: att försöka få nån att tycka om en genom att dränka den personen
Alex says: jo du längtar upp till mig ign
Alex says: igen
| Nina | says: Hmm..
| Nina | says: Du tror inte att det är syret man längtar upp till i första hand?
Alex says: syret
Alex says: jo
Alex says: de får du av mig
| Nina | says: Men du tror inte att man är väldigt arg på den personen som tar ifrån en syret först då?
Alex says: jo
Alex says: men sen är du glad igen
| Nina | says: Jo, men inte så glad på dig skulle jag misstänka.
Alex says: jasså vadårå
| Nina | says: du försökte ju dränka mig
Alex says: du har väll gälar
| Nina | says: Alex, jag är inte en fisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback