Årets bästa kvällspromenad!!!!

Alla andra promenader är chanslösa, det här var utan tvekan den allra bästa! hahaha Jag har nog aldrig njutit så gott av att ta en promenad förr... tror jag. Jag dansade, jag sprang, jag skuttade min väg upp till stallet! hahahaha!!!! Det låter helfjantigt men det var ju så jäkla skoj! (Oj nu svor jag *förlåt*)Helt sjukt! Lukas skällde och hoppade med, vi tävlade om vem som kom fram först till nästa busskur och bara busade. Tilläggas skall att jag hade mp3 spelaren med mig... Åååååh, jag vill ut o gå mer, ta en sväng runt berget kanske? :P Haha Wohooo!!!!

(Åh nej, jag har inte tagit nåt olagligt)

image265
Min älskade katt Freja som tyvärr är död, Lukas o jag busar o gosar lite en härlig sommardag. Haha min hund är lite knäpp (precis som jag *lol*), sådär sover han, på rygg alltså.

Kommentarer
Postat av: Lia

natti natt, sov så sött :}


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback