Fredagsfräckis

MANLIGA SEXPROBLEM!
En man for till läkaren. Han sade åt läkaren: Nu e de så att jag har ett litet problem, jag kommer i helvete för tidigt när jag knullar min fru. Läkaren utbrast i skratt. Mannen blev generad och sade: Va e de som e så jävla roligt me de där då?! Läkaren sade: haha! nej usch förlåt, de e bara det att de e så vanlig fråga de där. Jag brukar alltid säga samma sak till er som frågar de här: NI ska skrämma er själv just när ni känner att ni börjar komma! mannen funderade en stund, sen kom han på världens bästa ide: EN STARTPISTOL! han gick till närmaste sportbutik och köpte en stor jävla startpistol som smällde utav bara helvete!

När han kom hem på kvällen låg frun redan naken i sängen och väntade på honom. Dom började storhånglas och utan att kärringen märkte något stoppade han pistolen under kudden. Sen drog dom igång med 69:a. De tog en minut så kände mannen att han börjar komma. hastigt tog han fram pistolen och KABLAMMM!!!!!

Nästa morgon for mannen till läkaren. Läkaren fråga: jaha hur gick mitt recept? Mannen svarade: Du e då den värsta satans läkaren jag nånsin träffa!!! hu fan kan du ge såna där recept åt folk! HA DU HITTA LICENSEN DIN I ETT KINDERÄGG!!! -LUGN LUGN! ropade läkaren. Vadå fungera det inte? -JO nog fungera de nog, sa mannen.Men när ja sköt me den där jävla pistolen så bet kärringen ollonet av mig, sket mig i ansikte och så kommer brevbäraren ut från skåpe ropandes: SKJUT MIG INTE SKJUT MIG INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback