Here we go again

Haha OH NO!!!!
Förnekelsestadiet är över, såååå ---->
Nu har jag tagit mig till det där stadiet IGEN... Ni vet -- ut-o-festa-varje-dag stadiet!
Inge bra, jag som precis hade tagit mig ur det stadiet. Men nu är det alltså dags igen, ut o festa o förhoppningsvis glömma hur underbart mysigt det var att dela det där med honom, så jag kan springa ifrån dom här känslorna också. Japp -- Det är dags igen!!!
Tålamod gott folk, snart har jag nog grejjat det här också.

Det som inte dödar en, gör en starkare!




Uppdatering --- Ok, jag kan ha överreagerat. Det kanske inte är dags att springa ifrån känslorna riktigt än. Karln har tydligen haft det jobbigt en tid, å då gör man inte som man vanligen gör.
Men festa kan man ju ändån! :-P
Tro mig -- Jag behöver verkligen en drink eller två.

Å, förlåt för att jag sa sådär om täcket, jag menade det inte. o:-)
Laida tycker jättemycket om sitt nya fina täcke, o jag med. :) *puss*

Nu ska jag sätta fart med allt så jag tar mig ut nångång..
Hoppas vi ses där ute i vimlet gott folk!
Over n out

image279

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback