Jag är en modig spruträdd tös

mmm! *sträcker på mig*
För jag vågade sticka mig själv subkutant i magen idag på lektion! HA! Jag som är så spruträdd.
Men det blev lite sådär så antingen skulle jag göra det eller så skulle jag föralltid vara en fegis, och jag är då INGEN FEGIS! Jag tog tjuren vid hornen och mötte mina rädslor! Hahaha wohoo, bra gick det dessutom. Jag tvättade o spritade händerna, spritade magen, tog insulinpennan (som var tom, jag tog inte nå insulin), satte på nålen och sen greppade jag tag i en nypa mage, och så bara stack jag in nålen i mig! *STOLT*
Jag tror det gick så bra för att det inte blödde på mig direkt, det kändes ju knappt. Hade det börjat blöda hade jag nog svimmat. Men jag satte dit ett plåster ändån, för att det skulle synas att jag hade vågat. :P hahaha
*Löjligt nöjd med min insats*

Jag hoppas ingen har missat humorklippen här nedan? Jag har kramp i magmusklerna nu för jag har tittat på dom om och om igen. Gaaaaaalet roligt dude! check it out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback