Jag orkar inte ha den där tävlingen nå mer, det kändes dessutom som att det vore fel att ge bort det priset som jag hade tänkt, nu när jag börjar få känslor för en viss person. Priset var ju nämligen ett biobesök m.m. Och hade det blivit en kille så hade ju det kunnat bli jobbigt för han den där speciella.
Så nu lägger jag ner det, sorry, jag kan gärna bjuda mina vänner på bio ändån. :)

Skämt ska ni minsann få ändån ;)

Lille Kalle
I lille Kalles klass frågade fröken vad alla skulle bli. Flickorna ville bli fotomodeller och flygvärdinnor, killarna brandmän och snickare. Men lille Kalle ville bli playboy.
- Varför? Frågade fröken.
- De åker fina bilar, dricker fin sprit och knullar fina tjejer.
Lärarinnan blev upprörd och gav Kalle en smäll. Resultatet blev samma när Kalle berättade om sitt val för mamman. Nästa morgon berättade Kalle för fröken att han ändrat sitt yrkesval.
- Jag skall bli miniplayboy, sa han. Fröken undrade vad en sådan gör.
- Cyklar, dricker saft och runkar, svarade Kalle.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

;) hej sötis
ja som tänkte hoppa med i tävlingen och försöka göra allt för att vinna den där bio besöket med dig :D

2007-10-11 @ 21:31:02
Postat av: Nina

Fredrik: Ja men du vet väl att du får gärna gå på bio med mig ändån. Anytime! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback