Ok, jag fortsätter :)

Ok, eftersom att jag faktiskt fick ett svar på förra frågan så känner jag mig manad att ändå fortsätta med tävlingen, men du som hade svarat, du har ju inte skrivit ditt namn så nu vet jag inte vem som leder tävlingen här.
Jag vill påminna om att det är ett fint pris i slutet på månaden. :)

Svaret på förra frågan som löd:
-Varför har blondiner blåmärken i naveln?

var alltså precis så som du sa, nämligen:
-För att blonda killar inte heller är så smarta.

Dagens fråga är:
-Hur ser man att ett fax är skickat av en blondin?

Var inte blyga nu, skrev en liten kommentar och du har chansen att vinna det finfina priset i slutet på månaden! :)

Jag tänkte ta ett vanligt skämt också så ni får skratta lite. :)

Bättre begagnad

I väntrummet på ett sjukhus sitter de anhöriga till en mycket sjuk person. Läkaren kommer in och säger: "Tyvärr har jag dåliga nyheter. Det enda hoppet för er släkting är en hjärntransplantation. Det är mycket riskabelt, men det är enda hoppet. Ni måste dock själva betala för hjärnan." Efter en stunds tystnad frågar någon: "Hur mycket kostar en hjärna?" Läkaren svarar: "5000 kronor för en manlig hjärna och 200 för en kvinnlig." Männen i rummet försöker hålla sig för skratt och undviker ögonkontakt med kvinnorna. Triumferande säger en av männen: "Varför kostar den kvinnliga hjärnan så mycket mindra än den manliga?" Läkaren svarar då: "Den är ju använd."

Kommentarer
Postat av: Stefan

svar: Det finns ett frimärke i hörnet :P haha

2007-10-09 @ 00:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback