Pirr???

Ännu en intressant figur som lyckats karva sig fast in min inbox på www.efterfesten.com...

marcus_ifk: "Hej!!Du ser intressant ut!"

jag:"tack, jag önskar att jag kunde säga detsamma, men du har ingen presentationsbild du din doldis."

marcus_ifk: "Jag har valt de!Vad vill du veta??"

jag: "Haha what? Vad jag vill veta? Hmm... jag vill veta varför du skrev till mig, har du inget bättre för dig?"

marcus_ifk: "Jag tyckte du så intressant ut!! Vad sägs om sanning utan konsekvens mellan oss??"

jag: "Hahaha, visst.."

marcus_ifk: " Har du varit riktigt attraherad och kär någon gång????"

jag: "Ja.. en gång har jag varit riktigt kär, för länge längesen"

marcus_ifk: "Hur kände du dig inuti när du va både riktigt attraherad och kär???"

jag: "Lycklig, varm, längtande, upprymd... osv.. Varför frågar du?"

marcus_ifk: "Jag ville bara se hur du kände dig när du va riktigt kär och attraherarad förstår dig precis!!!Pirrig som fjärilar i magen som går upp till hjärtat och den varma känslan i kroppen förstår dig!!Din tur att fråga pirr får jag kalla dig de??"

jag: "Ehm... Här är en fråga: Varför ska du kalla mig för pirr?"

marcus_ifk: "För du beskrev den känslan så bra när man va attraherad och kär i någon så vet du vad jag menar!Är de ok att jag kallar dig pirr??"

jag: "Som jag frågade förut, varför i hela friden ska du kalla mig för pirr? Vad är det för fel på "Nina"?"

marcus_ifk: "Sa ju de vi kom varandra så nära när vi pratade om attraktion och kärlek!!!!!Du pirrar!!!!!Är de ok pirr!!!!!!!!"

jag: "Hmm, du är lite konstig."

marcus_ifk: "Ja pirr!!Jag är inte som alla andra!!!!Kan du prata nån kväll i veckan?"

--------------------------------------

Näää, vi verkar inte komma så mycket längre med det här..
Ska kanske lägga ner med vissa sidor jag finns med på.

Kommentarer
Postat av: Eva

Men, vilken knäppis. :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback