Vad jag har lärt mig den senaste veckan..

Jag har lärt mig att
  • det är DUMT att halsa absinth
  • det är dumt att halsa 80%ig Stroh rom
  • det är dumt att gå på tre efterfester och komma hem efter att skolan har börjat
  • det är dumt att bara ta på sig en tunn jacka utanpå linnet när det är minusgrader och man planerar att gå hem ifrån krogen.
  • det är dumt att sitta barfota på ett iskallt golv... brrr, måste gå och ta på mig lite mer kläan.
  • det är ROLIGT att lära sig att ta blodtryck
  • det är roligt att dansa som en cowboy
  • det är roligt att se syster börje undervisa om en basilika planta
  • det är roligt att gå på black & white fester på marité och se Sofia hångla med en stolpe.
  • det är roligt att filma all galenskap och sen lägga ut det på youtube :P
  • det är MYSIGT att Fredrik är en sån mysig kille
  • det är mysigt att Fredrik har en sån gosig röst som man vill höra mest hela tiden
  • det är mysigt att få gulliga sms under vilken timma på dygnet som helst, bara det är från rätt person.
  • det är mysigt att tänka på honom.
  • det är mysigt att drömma sig bort till den där resan vi har funderat på.
  • Jag har också lärt mig att jag älskar min klass! <3
Här är en drös med bilder och två filmer från gårdagens SSK fest.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vilka saker du har lärt dig :D
och eran fest ser ut att varit rolig iaf hehe

2007-10-15 @ 00:11:07
Postat av: Nina

Fredrik: Jag har lärt mig en till sak också. Och nu har jag lärt mig det på riktigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback