Dagens...

...skämt:

En man är ute och klättrar i bergen utan räddningslina. Plötsligt tappar han fotfästet och faller i ren förskräckelse ner mot marken. En bit ner får han tag i en trärot som sticker ut, men hittar inte en väg upp igen och börjar tappa taget om roten. Han börjar ropa efter hjälp.
-HALLÅÅÅÅÅ! ÄR DET NÅGON SOM KAN HJÄLPA MIG? Ropar han förtvivlat.
-HJÄÄÄÄLP! NÅGON! Fortsätter han. Då hör han plötsligt en mörk och stark mansröst som säger:
-Min Son, släpp taget och jag skall lyfta dig upp över kanten.
-VA?!
-Släpp taget om roten, och jag skall lyfta dig upp över kanten.
Mannen tittar skeptiskt upp, tittar än mer skeptiskt ner, och sedan ropar han:
-FINNS DET NÅN ANNAN DÄRUPPE??!!!

*fniss*

Det är alltid bra att börja dagen med ett skämt.
God Morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback