En försenad fredagsfräckis

Ja igår kändes det inte som rätt tillfälle med en fräckis, men nu kommer den. :)

En kvinna kommer till kyrkan och går fram till prästen.
- Fader, jag kallade en man för "djävul" igår!
- Varför då? undrar prästen.
- För att han tog mig på armen utan mitt tillstånd!
- Såhär? säger prästen och nuddar hennes arm.
- Ja.
- Det är ingen anledning till att kalla honom "djävul".
- Men han tog mig på "du-vet-vilka" också!
- Såhär? Prästen tar henne på brösten.
- Ja.
- Det är ändå inte anledning nog till att kalla honom "djävul".
- Men fader, han tog av mig mina kläder!
- Såhär? säger prästen och tar av hennes kläder.
- Ja.
- Det är heller ingen bra anledning till att kalla honom "djävul".
- Men fader, han stoppade "du-vet-vad" i "du-vet-vad"!
- Såhär?
- J-j-ja.
- Det är verkligen inte anledning nog till att kalla honom "djävul".
- Men fader, han hade herpes!
- Han är en DJÄVUL! skrek prästen.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Tack Nina... var lite orolig att jag skulle bli utan :-P Keep up the good work ;)

2007-09-30 @ 08:55:36
Postat av: Nina

Haha inte skulle jag låta mina trogna läsare gå en hel vecka till utan en fredagsfräckis. Nej nej, jag tar mitt ansvar som fredagsfräckisspridare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback