Fullkomlig LYCKA

Jag har inte varit såhär glad sen... jaaaa det var nog den där underbara förfesten!!!
Det var så att jag var på en helt underbar förfest med mina underbara Erik, Anders och Henrik och deras snälla kompis. Och då drack vi vitt vin, spelade gitarr och lyssnade på just den här låten. Det var nog den bästa förfest jag varit på för det var sån kärlek och härlig stämning. Dom bästa förfesterna får man när det är oplanerat och med några riktigt nära vänner och så underbar musik. :) Så nu när jag hör den här härliga låten så är det som att jag för en stund är där igen, dansandes, sjungandes och lycklig ihop med goda vänner. <3
Ja nu har jag alltså äntligen hittat låten så jag hoppas ni gillar reggae, om inte så.. låt er bara svepas med i dom härliga rytmerna! ;) Om ni tycker att den här versionen inte är tillräckligt reggae så finns det en annan version på min myspacesida. www.myspace.com/magnina.
"Jah Gringo" - Martin Jondo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback